Cena: 48 000zł

tel. 502 054 608
e-mail sprzedam@westernrose.pl

Sprzedam stalowy jacht morski Cumulant 31 “Western Rose”

Dzielna konstrukcja holenderskiej stoczni Van der Vliss – Harlingen z 1972 roku.
Jacht większość życia spędził pływając po wodach pływowych, a od 2008 roku do chwili obecnej u nas spływał Bałtyk i Zalew Szczeciński.

Jacht w bardzo dobrym stanie technicznym, regularnie użytkowany i remontowany. Sprzedajemy go tylko dlatego, że przybyło nam dzieci i już się nie mieścimy :)

Zobacz zdjęcia

Dane techniczne jachtu

Długość całkowita 9,48 m (31 stóp)
Szerokość 2,8 m
Zanurzenie 1,6 m
Powierzchnia ożaglowania 50 m2

Wnętrze

Koje 6
Duża, dwuosobowa koja w forpiku, dwie koje w mesie i dwie hundkoje. Dodatkowo przygotowane deski pozwalaja na połączenie koi w mesie w naprawdę duże miejsce do spania. Oświetlenie nad każdą koją.
Mnogość oraz pojemność jaskółek i bakist pozwala zaształować się na kilka tygodni rejsu.
Wysokość stania w mesie ok. 1,8 m
Kambuz w środkowej części
Kuchenka gazowa dwupalnikowa z piekarnikiem i grillem, podwójny zlew, szafki na naczynia.
Elektryczna pompa do wody pitnej oraz dodatkowo pompa nożna. Jasne, LEDowe oświetlenie.
Nawigacyjna w środkowej części
Duży stół nawigacyjny z pojemnym schowkiem na mapy i przybory oraz elektronika jachtowa:
ploter GPS, Navtex, radiotelefon VHF, mapy, cyrkiel, trójkąty, itp. Jasne, LEDowe oświetlenie oraz oświetlenie nocne.
Kingston (WC) zaburtowy, zamykany z dwóch stron, pomiędzy kambuzem, a forpikiem
Wygodny i klimatyczny, królewski (brytyjski) sedes z solidnymi pompami zaburtowymi, spora umywalka, oświetlenie oraz otwierany bulaj. Pod umywalką i za toaletą pojemne szafki.

Pokład

Pokład pokryty teakiem, stalowe, malowane na biało sztyce i kosze dziobowy, i rufowy. Winda kotwiczna i trzy dwubiegowe kabestany. W kokpicie drewniane ławki i ogromna bakista. Na rufie ławeczka, w której schowana jest butla z gazem, a poniżej kolejna wielka bakista na odbijacze, cumy itp.

Silnik

Stacjonarny silnik Yanmar 3GM30, 24 KM zapewniają równą pracę w każdych warunkach. Zbiornik paliwa częściowo schowany w balaście. Dostęp do silnika po zdjęciu schodka przy zejściówce i od strony bakisty w kokpicie.

Ożaglowanie – powierzchnia 50 m2

Wyposażenie jachtu

Silnik Stacjonarny diesel Yanmar 3GM30 24KM
Zbiornik paliwa 275 litrów, w kilu
Instalacja elektryczna 12V: dwa akumulatory użytkowe po 115Ah oraz odseparowany rozruchowy 70Ah
230V: automatyczny prostownik oraz dwa gniazdka

Wydajny alternator i automatyczny prostownik ładują wszystkie akumulatory. W nawigacyjnej i w forpiku są gniazda zapalniczki, zaś przy zejściówce oraz w kambuzie są gniazda 230V zasilane z kei. Przewody od wszystkich obwodów sprowadzone w centralne miejsce z tablicą kontrolną i bezpiecznikami. Wyłączniki i bezpieczniki także bezpośrednio przy akumulatorach.
Pompy Elektryczne 12V: wydajna zęzowa oraz wody pitnej (ze zbiornikami akumulacyjnymi)
Dodatkowo bardzo wydajna ręczna pompa zęzowa oraz nożna pompa wody pitnej.
Zbiornik wody pitnej 275 litrów, w kilu
Elektronika i gadżety Navtex, Ploter GPS, kompas magnetyczny Sestrel, kompas elektroniczny, stacjonarny radiotelefon VHF, sonda i log elektroniczne, radio z mp3, autopilot
w kokpicie znajduje się głośnik, na którym można słuchać VHF lub radia
Wyposażenie ratunkowe koła ratunkowe
Inne roller foka, spinakerbom, winda kotwiczna

Rozkład koi

Zdjęcia